Nit Electrònica al CCClub – 5/11/2011
noviembre 5, 2011Comencem a treballar en un nou tema «triphop»
noviembre 11, 2011Gràcies a tots per venir a la festa. Un cop més ens heu demostrat que us agrada el PROJECTE NA! , això ens omple d’inspiració nova.
